1 Audyt ubezpieczeniowy - Mirka Kowalkowska
Logotyp Mirosława Kowalkowska
|

spotkanie@miroslawakowalkowska.pl

Audyt ubezpieczeniowy

Jakie są etapy audytu i potencjalne korzyści?

 

  1. Spotkanie
  2. Analiza potrzeb klienta
  3. Analiza produktów jakie klient posiada
  4. Ocena co z posiadanych produktów wpisuje się w aktualne potrzeby
  5. Rozszerzenie oferty produktów
  6. Zadowolony klient

 

Celem audytu ubezpieczeniowego jest określenie aktualnego poziomu ochrony ubezpieczeniowej przed konsekwencjami ryzyk towarzyszących wszystkim działaniom  firmy. Wraz z oceną zagrożenia w sferze majątkowej przedsiębiorstwa, audyt obejmuje także zagrożenia występujące w relacjach cywilno-prawnych, gospodarczych i finansowych.

Efektem audytu jest raport dla Zarządu zawierający wnioski dotyczące identyfikacji, pomiaru i oceny ryzyk występujących u Klienta wraz z  wyborem metod ich transferu do sfery ubezpieczeniowej.

POWRÓT

Skontaktuj się
ze mną

Mirosława Kowalkowska
ul. Plac Kościeleckich 3
85-033 Bydgoszcz

501 049 427
mail:spotkanie@miroslawakowalkowska.pl

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.